یادداشت
بالاخره چند سال مطالبه گری مستمر از سوی نیروهای سیاسی آگاه تبریز نتیجه داد. مطالبه عدالت که فقدانش تبدیل به دغدغه‌ تمام اقشار جامعه شده است.
کد خبر: ۹۶۷۶۷۴
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۸ 30 May 2021

یادداشت دکتر کریم سامبرانی؛ فساد اداری اگر غلو نباشد بالاترین منکر موجود جامعه بخصوص شهرداری بود که البته بخش عمده آن هم با ورود افراد غیر آشنا به مسائل شهری و شهرسازی به شورا و دخالت در امور شهرداری محقق میشد. فساد مانند موریانه به اعتماد عمومی آسیب زده و تالی تلوهای مفسدانه دیگری را سبب شده است.

به نظر بنده باید افراد متعهد و متخصص وارد پارلمان شهری شوند .افرادی که درد کارگر و کارمند را چشیده باشد و در عمل یاریگر قشر زحمت کش شهری باشد نه در حرف و صحبت!

بیش از بیست سال هست که پارلمان شهری تشکیل شده اما آنچنان که باید و شاید نتوانسته دغدغه هایی همچون حاشیه نشینی، قرارداد وحقوق کم کارگران، مدیریت استرانژیک و بسیاری مشکلات ساده را رفع کند.

 

به نظر بنده که متخصص در امر شهرسازی هستم، نبود افرادی که در وسط میدان وارد شده و کار اجرایی مربوط به مسایل شهری را انجام داده اند می‌باشد.

 

اینبار باید مردم صرفا دنبال افرادی متخصص در امر شهری هستند باشند که یک روح جدیدی بر تارک شهر تبریز که اولین پایتخت جهان تشیع بوده دمیده شود .

 

حال با نقش آفرینی مهم و موثر حاکمیت ، نوبت مردم است که با انتخاب دلسوزانی که سالهاست مطالبه شان عدالت در مدیریت شهری است زمینه را برای تدسعه شهر فراهم نمایند.

 

دکتر کریم سامبرانی

متخصص در امر شهری 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار